Em dag 5

Idag är det två nya matcher. Grupp A.s 2:a omgång.

Tjeckien - Portugal 18.00
Tjeckien såg inte alls bra ut mot Schweiz senast trots att de vann. Defensiven är bra men framåt ser det trögt ut. Portugal imponerade stort på mig i första omgången mot Turkiet. De vet att vinst idag ger gruppseger. Här klämmer vi dit en 2:a på dubbel spelet.

Schweiz - Turkiet 20.45
Hemmanationens första match var inte så dåligt även fast de förlorade. Ett kryss hade vart det rättvisaste resultatet. Skyttekungen Frei saknas men Schweiz måste gå för vinst annars är det troligtvis över för deras del. Turkiet såg väldigt tunna ut mot Portugal. Den matchen borde slutat mer än 2-0 till Portugal. Jag tror inte alls på turkarna till den här matchen. Sätter en 1:a på dubbeln.

Oddset på dubbeln blir 3.76 och som vanligt slänger vi in 100 spänn. Vinsten blir 276:-. Spelet är lagt hos Unibet.

I Portugals match så spelar jag 30:- på att Nunu Gomez blir första målskytt till oddset 9.6. Vinsten blir 258 Kr. Lagt hos Betfair.

I den andra matchen väntar jag med ett sidospel tills klockan blir 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0